- Service management во пракса
- Lifecycle на услуга
- Основни концепти и дефиниции
- Клучни принципи и модели
- Процеси
- Функции
- Улоги
- Технологија и архитектура
- ITIL квалификациона шема
Целта на ITIL Foundation сертификатот во IT Service Management е стекнување на знаења за терминологијата, структурата и основните концепти за ITIL, како и разбирање на основните принципи на ITIL практиките во Service Management.
ITIL® курсевите на оваа страница ги нуди ITSM CENTER d.o.o. ATO / Огранок на AXELOS Limited. ITIL® е регистрирана трговска марка на AXELOS Limited. Сите права се задржани.
Поединци кои имаат основно разбирање на работната рамка на ITIL и како таа може да се користи за подобрување на квалитетот во IT Service Management во рамките на една организација.
ИТ Професионалци кои работат во рамките на една организација која го усвоила и прилагодила ITIL, за што потребно е да бидат информирани и да придонесат кон постојана програма за подобрување на услугите.
Во цената е вклучен официјален испит кој се полага на последниот ден од тренингот.
Целта на ITIL Foundation сертификатот во IT Service Management е стекнување на знаења за терминологијата, структурата и основните концепти за ITIL, како и разбирање на основните принципи на ITIL практиките во Service Management.
ITIL® курсевите на оваа страница ги нуди ITSM CENTER d.o.o. ATO / Огранок на AXELOS Limited. ITIL® е регистрирана трговска марка на AXELOS Limited. Сите права се задржани.
Поединци кои имаат основно разбирање на работната рамка на ITIL и како таа може да се користи за подобрување на квалитетот во IT Service Management во рамките на една организација.
ИТ Професионалци кои работат во рамките на една организација која го усвоила и прилагодила ITIL, за што потребно е да бидат информирани и да придонесат кон постојана програма за подобрување на услугите.
Во цената е вклучен официјален испит кој се полага на последниот ден од тренингот.
Managing Director
@ITSM CENTER
16+ години искуство